sâmbătă, 15 august 2015

Leapsa de la Narcisa si Catalina

       Am primit leapsa de la Narcisa si Catalina. Va multumesc si va provoc si eu sa va ganditi la intrebarea din ultimul meu articol postat. Asadar, iata si raspunsurile:
1.Ce înseamnă Dumnezeu pentru tine?
Totul: implinirea, puterea si scopul vietii mele.
2. Dacă ai fi nevoit(ă) să alegi între dragoste și adevăr, ce ai alege?
Pe ambele le-as alege, dar daca ar fi sa fiu la limita, probabil m-as decide in functie de circumstante.
3. Dacă Dumnezeu ar fi acum vizibil, lângă tine, ce I-ai spune?
Cred ca ceea ce Ii spun si atunci cand vorbesc cu El prin rugaciune.
4. Care este melodia pe care o asculți atunci când ești trist(ă)?
Cel mai recent ….Mai trimite-mi Doamne, incurajari!

5. Care este ultimul sau cel mai relevant răspuns la rugăciune pe care l-ai primit?
Cand am citit o fila dintr-un calendar crestin care evidentia exact ceea ce aveam in gand pentru ziua urmatoare, si prin care am primit confirmarea ca ceea ce faceam era in acord cu voia lui Dumnezeu.
6. Preferi muzica instrumentală sau muzica vocală?
Le ascult alternativ, in functie de starea de spirit.
7. La ce te gândești când vezi frumusețea naturii?
Ma gandesc ca Dumnezeu le-a creat pentru noi, ca sa ne putem bucura.
8. La cine apelezi prima dată când ai nevoie de ajutor?
La Acela care intotdeauna are timp sa ma asculte: Dumnezeu.
9. Cum te raportezi la cei care nu cred în Dumnezeu: îi lași în pace sau ești preocupat(ă) de soarta lor?
Ma doare soarta lor, dar mi-as dori sa pot face mai mult in acest domeniu.
10. Ai vreun verset preferat din Biblie sau vreun citat despre Dumnezeu, credință, dragoste?
In prima faza mi-a venit in gand acest verset: “El nu s-a îndoit de făgăduinţa lui Dumnezeu, prin necredinţă, ci, întărit prin credinţa lui, a dat slavă lui Dumnezeu, deplin încredinţat că El ce făgăduieşte poate să şi împlinească. (Romani 4.20)
11. Care crezi că este cea mai mare dovadă de dragoste pe care ți-a arătat-o cineva?
Faptul ca a continuat sa ma iubeasca  chiar si atunci cand I-am gresit.

2 comentarii:

Parerea ta