marți, 15 noiembrie 2016

Scrisoare către un suflet ajuns Acasă

Ai plecat la timp... Ai plecat atunci când ai fost chemată. Îţi doreai atât de mult cerul şi pe Dumnezeu...Voiai să ajungi Acasă cât de curând.
Acum eşti fericită. Deja te-ai întâlnit cu Mirele ceresc, cu care ai vorbit adesea şi căruia I te-ai confesat de atâtea ori. Deja te-ai întâlnit cu atâtea suflete dragi nouă.
Mă bucur că ai ajuns acolo unde şi eu nădăjduiesc să merg pentru a ne revedea cu bucurie. Deja îmi este dor de cuvintele tale pline de înţelepciune şi duh. Mă bucur că Dumnezeu mi te-a scos în cale pentru a te cunoaşte.
Ai plecat cu un cuget curat şi ai avut mereu acea temere să nu fi greşit cuiva.
Ai avut o viaţă grea. Parcă prea multe suferinţe de tot felul. Mi-ai spus să nu repet greşelile tale şi sper să pot lua aminte la tot şi să învăţ din ele.  Ultimii ani i-ai trăit în singurătate şi suferinţă, dar chipul ţi se lumina când vorbeai despre Dumnezeu. Te bucurai ca şi un copil de prezenţa Lui în viaţa ta şi mi-am dorit să pot avea şi eu această bucurie. Chiar şi în ultimele clipe, atunci când doar o suflare îţi mai anima trupul, erai parcă mai vie în duh ca niciodată. Chiar dacă această casă pământească a cortului trupesc se desfăcea treptat, erai gata să  îmbraci un trup nou.
Ne întrebai oare cum va fi acolo şi iată că acum ai aflat deja. Ne-ai spus să ne rugăm pentru o trecere mai uşoară, şi iată că Domnul a ascultat şi ai ajuns la destinaţie. Îmi va fi dor de tine, dar mă bucur că ai păşit în acel loc minunat. Acum eşti pe deplin fericită. Trăiesc cu speranţa că într-o zi ne vom revedea.
Am învăţat de la tine că viaţa trece, dar urmările deciziilor luate rămân şi te fac fie să suferi, fie să te bucuri.
Am învăţat că frumuseţea sufetului nu se trece, ci sporeşte pe măsură ce este alimentat cu hrană duhovnicească.
Chiar dacă nu mai eşti aici, eşti totuşi vie în amintirea şi gândul meu şi aşa vei rămâne până la sfârşit. 
             O piatră de aducere aminte mi-a reamintit exact ceea ce trebuie să fac Nu plânge bucuria unui suflet ce a plecat spre lumină!”


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parerea ta