joi, 1 februarie 2018

Cu Dumnezeu pe calea mea...


M-ai însoţit până acum cu grijă şi bunăvoinţă,
Mi-ai luminat al vieţii drum şi-ai  ocrotit a mea fiinţă.
În toate am văzut iubirea cu care m-ai înconjurat;
Spre Tine-am înălţat privirea şi Tu m-ai binecuvântat.

Când m-au cuprins fiorii spaimei, curaj mi-a dat al Tău Cuvânt;
Când pacea mi-a fost tulburată, la Tine linişte-am găsit.
Iar dorul, îndoiala, teama, în Tine şi-au găsit răspuns.
Furtuna ai oprit îndată, când numai un cuvânt ai spus.

Ai fost cu mine tot mereu, în văi, pe munţi, în rugăciune
N-am înţeles de ce mi-e greu, de ce-ncercarea mă răpune.
Dar astăzi ştiu că eşti cu mine chiar dacă n-am răspunsuri multe.
Mi-am pus încrederea în Tine! Eşti izbăvirea mea în lupte!

Trecut-au ani şi timpul zboară fără să-l pot opri vreun ceas.
Mai lasă-mă o vreme iară, să merg, s-alerg fără popas!
Să fiu un vas ales de cinste în voia Ta şi planu-Ţi mare,
Prin viaţa mea şi prin cuvinte să împlinesc a Ta lucrare.

Un comentariu:

Parerea ta